Pomoc oko refund-a!!!
Posted: 28 April 2015 09:55 PM
Newbie
Rank
Total Posts:  6
Joined  2013-11-16

Pozdrav.

Pre nekoliko dana sam dobio mejl ove sadrzine:

Dear MacBook Pro owner,
Apple recently announced the MacBook Pro Repair Extension Program for Video Issues, which
covers, free of charge, the repair of eligible MacBook Pro systems.
Our records show that you paid for a service request related to video issues on your MacBook Pro.
Because your MacBook Pro is one of the affected products for this program, we will provide you
with a refund in the amount you paid for the service request.
Please use this link to start your refund request and confirm your contact information.
Sincerely,
Apple

E sad, tu mi je sve jasno, medjutim postoji problem sto ja nisam prvi vlasnik, odnosno vlasnik koji je popravljao racunar. I jos veci problem je to sto je nemoguce doci do tog vlasnika. Da li je neko imao slicno iskustvo, i da li ista moze da se uradi povodom ovog problema?

Hvala unapred.

Profile
 
Posted: 28 April 2015 10:37 PM   [ # 1 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7596
Joined  2005-04-28

Ovo je prevara, ne klikći na link, Apple ti nikada na ovaj načn neće tražiti podatke.

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 02 May 2015 01:05 PM   [ # 2 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  2279
Joined  2010-04-06

https://www.apple.com/support/macbookpro-videoissues/

ovo je i zvanicna strana, nigde se ne spominje refund

 Signature 

 http://www.idoktor.biz Servis i prodaja Apple uredjaja u Novom Sadu 

Profile
 
Posted: 08 May 2015 05:29 PM   [ # 3 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  2341
Joined  2005-04-28

Момци, само полако.

Ако је тај неки Мекбук по истеку гарантног рока поправљен а касније овај програм замене активиран Епл враћа паре за ову поправку!

Additional Information
Apple is contacting customers who paid for a repair either though Apple or an Apple Authorized Service Provider to arrange reimbursement.  If you have not been contacted, but paid for a repair that you think was due to this issue, please contact Apple.

 Signature 

🍎 Дарко Селаковић

Profile
 
Posted: 09 May 2015 09:41 AM   [ # 4 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7596
Joined  2005-04-28

Onda neka dobro gleda gde ga vodi link i da li je stvarno Appleov server.

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 11 May 2015 12:22 PM   [ # 5 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  6
Joined  2013-11-16

Mejl je od Apple-a zvanicnog, tako da nije to problem. Pokrenuli su taj refund program za odredjene modele. Mene interesuje da li je neko imao iskustva sa refund-om, posto je problem jer nemam racun od te popravke, cak nisam ni znao da je popravljan.

Profile
 
Posted: 05 November 2015 01:31 AM   [ # 6 ]
Member
RankRankRank
Total Posts:  56
Joined  2008-11-03

Jedno možda glupo pitanje - a što bi ti da ti vrate pare koje nisi nikad ni dao?

Nadam se da se nećeš naljutiti i razočarati kad ispadne da to nije moguće. A i kako misliš da dokažeš da si nešto platio a nemaš račun niti bilo kakav dokaz o tom plaćanju?

Profile
 
Posted: 06 November 2015 07:36 AM   [ # 7 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  537
Joined  2008-03-04

Ako nisi davao pare za popravku, nego si računar kupio kao polovan od nekog ko je taj računar ranije popravljao u nekom Apple servisu o svom trošku i ima papire da dokaže to, onda mislim da je najbolje da mail proslediš njemu… jer ako je on davao pare za popravku da bi tebi prodao ispravan računar i nije ti dodatno naplatio za tu popravku (kažeš da nisi ni znao da je računar popravljan); to su onda njegove pare.

A možda te i časti nešto čovek ako dobije neku kintu 😊

 Signature 

Bill: What"s that? > Jobs: It"s an iHouse! > Bill: But it"s got no windows!? > Jobs: Exactly! Hahhahaha! 😊

Profile
 
‹‹ Procena macbooka      popravka punjaca ››