Smernice i saveti u vezi kupovine MacBook Pro-a
Posted: 04 February 2011 05:31 PM
Member
RankRankRank
Total Posts:  62
Joined  2010-10-23

Od Apple-a imam iPhone vec duze vreme i malo se bavim njima… I odusevljen sam naravno, kao i svi.

Macove sam minimalno koristio i imam zelju da prejem tj. kupim laptop.

E sad… planiram da kupim MBP, ali sam totalni laik i mnoge stvari me zbunjuju, npr. da li je bolje 6.1 ili 5.5 (ili kako vec idu tacno oznake).

Konkretno, planiram da zamenim postojeci, tako da ce sluziti za surf, office, multimediu i poneku igricu (PES, NFS, COD…).
Bice 95% vremena prikacen na 22’ monitor tako da mi velicina lapa ne igra ulogu (13’ ili 15’).

Ako postoji neki tutorijal na srpskom bio bih zahvalan ili neka tema ovde vec pisana (a da nisam uspeo naci).

Unapred hvala svima.

Profile

Posted: 04 February 2011 05:43 PM   [ # 1 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  1880
Joined  2007-08-04

Koliko parica si spreman da odvojiš?
Novo ili može i polovno?
Estetika (u smislu očuvanosti istog) ti je bitna ili ne?

I jedan dobronameran savet: Ako misliš da se igraš na MacBook Pro mašini teško će da ide 13’, pošto samo modeli od 15’ imaju posebno još jednu grafiku, 9400 je ipak slabašna za igranje.

Profile

Posted: 04 February 2011 05:44 PM   [ # 2 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  3952
Joined  2007-11-19

Pozdrav,

odmah da ti kazem da igrice neces moci da igras na Mac-u, jedina varijanta je da instaliras Windows na Mac pa da tu instaliras igre, al to znaci da svaki put moras da restartujes racunar da bi isao u OSX ili WIndows. Postoje igre portovane i za Mac ali je dosta manji broj nego kod Windows-a.

Ne gledaj oznake nego gledaj koliko ima memorije, koja je grafika, koji je procesor…itd.

Kada kazes postojeci da li vec imas Mac ili ne?

Ako nemas da ga prikljucis na externi monitor trebace ti jedan dodatni prelaz.

Ako sta nije jasno ti pitaj.

Sve najbolje,

Post edited by: Markooo, at: 2011/02/04 17:45

Signature