Macbook pro muke tantalove
Posted: 29 June 2011 10:48 PM
Newbie
Rank
Total Posts:  19
Joined  2010-11-24

Već 2 puta sam nosio komp na servis, prvi put u Spaniji i rekli mi ljudi da je crkla maticna ploca i zamenili je. Sve lepo funkcionisala, medjutim primetio sam da mi s vremena na vreme smrzne ekran i pojave se kockice po ekranu ili ekran dobije izrazito ljubicastu boju sa opet neki kocicama i pravougaonicima..

Odneo sam ga u Istyle u Uscu posto od nedovano priznaju internacionalnu garanciju i ljudi konstantuju da je do hard diska, zamene mi hard disk i nije proslo ni 48 sati imam isti problem.

Zamenjena mi je ploca, hard disk sta je sledece ekran!!!

Ne znam vise sta da radim da li postoji neka mogucnost da mi zamene kompletan macbook pro i da mi daju nov?

 Signature 

 Macbook Pro 15" i5

Profile
 
Posted: 30 June 2011 07:40 AM   [ # 1 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  507
Joined  2010-08-20

Ovde u Srbistanu, ne postoji…nazalost. Reci ce ti da to uradis kod ljudi gde si kupio. Inace ovde ce ti ga popravljati i popravljati dok ga ne poprave.

 Signature 

iMac 27\\\" i5 Quad iPad 32GB iPhone 4 32GB iPod Touch 3G 32GB

Profile
 
Posted: 30 June 2011 09:38 AM   [ # 2 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1786
Joined  2005-05-08

Ha, ha, ha, živa istina, neće hteti da ti zamene komp odjednom, nego će menjati svaki deo dok to ne bude potpuno druga mašina - ako si gledao Mućke, Trigger je to najbolje objasnio 😊

 Signature 

10 HOME
20 SWEET
30 GO TO 10

Profile
 
Posted: 30 June 2011 01:13 PM   [ # 3 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  19
Joined  2010-11-24

do vraga. Kupljen je u Kanadi, tako da nema sanse da idem tamo da ga menjam. Kakve su mi sanse u nekim od evropskih gradova?Pprva popravka je bila u spaniji. Razmijam da odem i da im natrljam na nos i trazim nov, jer mi je serviser tamo rekao onako pun entuzijazma vise nikada necete imati problem sa vasom masinom!

Super su ovi iz Istyla, narocito Milos ali ne mogu da cekam 20 dana opet! :(

 Signature 

 Macbook Pro 15" i5

Profile
 
Posted: 30 June 2011 02:10 PM   [ # 4 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7598
Joined  2005-04-28

Ja bih na tvom mestu prvo pitao Miloša, pa tek onda donosio sud.

Inače, internacionalna garancija se oduvek priznavala za laptopove.

Post edited by: madamov, at: 2011/06/30 14:11

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 01 July 2011 01:25 AM   [ # 5 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  19
Joined  2010-11-24

Hvala na pomoci, odnecu sutra opet na popravku. Mislim da su mi verovatno spanic stavili neku falicnu maticnu plocu.. :(

 Signature 

 Macbook Pro 15" i5

Profile
 
Posted: 01 July 2011 01:51 AM   [ # 6 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7598
Joined  2005-04-28

Pitaj ga direktno da li će da ti zameni mašinu, ako je to potrebno. Možda ti u Španiji i nisu zamenili ploču, ko će ga znati.

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 03 July 2011 12:33 AM   [ # 7 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  19
Joined  2010-11-24

odneo sam juce i Milos me je zvao u toku dana. Kaze da izgleda spanci nisu promenili plocu vec izgleda nesto cacnuli jer je navodno isti serijski broj. Rece da mu nije problem da naruci novu plocu ali ceka jos da ih kontaktira.

Medjutim meni nije jasno, na specifikaciji racuna oni su napisali sifru ploce koja je istao kao i na papiru koji su mi dali kada su primili racunar i pise jos HARDWARE REAPIR - LEVEL 2.

Recimo da nisam bio u garanciji to sto su ‘popravili zamenili plocu’ platio bih 404 evra.

Naveli su plocu 375 evra i taj hardware reapir - level 2 29 evra.

Brine me sto to nije neki ressler vec Apple Store u Barseloni, odnosno Genius Bar. Prosto mi nije jasno da li su stvarno samo ‘cacnuli’ nesto i stavili kao da su je zamenili! Prosto sam sokiran na mogucnost da su mogli da me oderu!! :ohmy:

 Signature 

 Macbook Pro 15" i5

Profile
 
Posted: 03 July 2011 12:55 PM   [ # 8 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7598
Joined  2005-04-28

Intel Macovima se može upisati serijski broj, tako da podatak da je broj isti ne mora da znač da ploča nije promenjena. Ja bih sačekao da Miloš zameni ploču, s tim da ako to ne uspe traži zamenu mašine, tj. najavi mu to odmah.

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 03 July 2011 03:34 PM   [ # 9 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  19
Joined  2010-11-24

Nisam to znao, totalno sam nov u apple svetu. Mislim da te nisam bash razumeo, milish na zamenu masine, za totalno nov macbook ili zamnu masine da mi zameni plocu?

 Signature 

 Macbook Pro 15" i5

Profile
 
Posted: 04 July 2011 11:36 AM   [ # 10 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  217
Joined  2010-01-04

zamena masine za totalno nov macbook

 Signature 

 iMac C2D 20"  iMac G4 15"  iBook G4  iPad 3G 16GB  iPhone 4S 16GB  iPod 5gen 30GB

Blog o elektronskim cigaretama www.elcigreviews.blogspot.com

Profile
 
Posted: 04 July 2011 05:54 PM   [ # 11 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  19
Joined  2010-11-24

Sada je sigurno da spanci nisu zamenili nista, provereno gsx-u. Pise nikakve popravke nisu vrsene. Zamenice plocu. Milos je faca!

 Signature 

 Macbook Pro 15" i5

Profile
 
Posted: 15 July 2011 02:16 AM   [ # 12 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  19
Joined  2010-11-24

Nova ploca, drzie te mi fige! 😊

 Signature 

 Macbook Pro 15" i5

Profile
 
Posted: 15 July 2011 09:57 AM   [ # 13 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7598
Joined  2005-04-28

pokvarenaploca wrote:

Nova ploca, drzie te mi fige! 😊

Javljaj nam kako ide, fige držimo.

Nego, je li ti se sada promenio serijski broj ii je Miloš vratio stari?

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile