iPhone app development
Posted: 04 August 2009 11:19 PM
Jr. Member
Avatar
RankRank
Total Posts:  37
Joined  2008-09-18

Prvo, ne znam da li sam pogodio mesto za temu pa ako nisam izvinjavam se. Elem, da li aplikacije napravljenje u Xcode-u za iPhone mogu da se instaliraju i testiraju na iPhonu koji je skinut sa mreze i jailbroken?
Znam da ima neka fora da se Apple-u salje device ID pa da onda dobijes kod koji se koristi za build da bi sve to radilo na legalnom telefonu. Mene zanima da li mogu da koristim krekovan fon za testiranje? Ako je neko probao molio bih da mi odgovori. Posto mi je cimanje da dodjem do fabricki otkljucanog telefona da bih testirao aplikacije, a jos manje mi se svidja ideja da bi eventualno taj telefon bio markiran kao test device pa da ne mogu posle s njim nista da radim. Mnogo mi je sve to mutno i nejasno, i nigde nema lepo napisano. Hvala.

 Signature 

Mac Pro (2.8 GHz Quad-Core Intel Xeon)
MacBook Pro (Early 2008

Profile
 
Posted: 05 August 2009 12:30 AM   [ # 1 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1850
Joined  2006-11-24

Ima, ima, samo treba naći 😊
U svakom slučaju, za početak u Xcode-u upališ Organizer, ubodeš svoj iPhone i kažeš mu da hoćeš da ga koristiš za Development. U idealnom slučaju bi imao odvojen iPhone za ovo, ali verovatnoća da ćeš napisati aplikaciju koja će da ti ubije telefon ne bi trebalo da bude velika 😊 Drugih boljki nema, tako da ti telefon neće postati neki sakati ‘test device’.
Dalje je pitanje koji iPhone SDK koristiš - 2.x ili 3.
XZa 2.x je proces nešto lakši nego za 3.x, i uputstvo ti je ovde: http://iphonesdkdev.blogspot.com/2008/09/xcode-template-for-pwned-iphone-20x.html
Za 3.x nisam bukmarkovao prvu polovinu uputstva, jer se delimično poklapa sa prethodnim, ali evo ti druga polovina: http://www.iphonedevsdk.com/forum/iphone-sdk-tools-utilities/20983-sdk-3-0-xcode-3-1-3-build-go-jailbroken-device-2.html#post98724 (onaj script na vrhu je neophodan da bi mogao uopšte da kompajliraš bez dev. licence, ali ne znam da li je dovoljan - pošto sam menjao i neke .plist fajlove).
Za 3.x vidim da je popularno neko uputstvo gde se koristi instalacija 2.x SDK-a u kombinaciji sa 3.x, ali mislim da je takva akrobacija nepotrebna (ja sam regularno instalirao 3.x i došao do željenog rezlutata).
Na telefonu ti treba MiPatch/AppSync/Installd da bi ovako kompajliran program radio.

 Signature 

Carnival of Flesh

Profile
 
Posted: 05 August 2009 08:07 AM   [ # 2 ]
Jr. Member
Avatar
RankRank
Total Posts:  37
Joined  2008-09-18

Super 😊
Hvala puno na informacijama i linku.

 Signature 

Mac Pro (2.8 GHz Quad-Core Intel Xeon)
MacBook Pro (Early 2008

Profile
 
Posted: 13 August 2009 08:50 AM   [ # 3 ]
Member
Avatar
RankRankRank
Total Posts:  73
Joined  2008-08-05

hvala i od mene, ce isprobam najskorije. usput sam radoznao kakve mogucnosti postoje da se takva neka aplikacija ubaci u AppStore, odnosno da bude dostupna i onim korisnicima koji nisu jailbreakali. jasno mi je da je AS ± kocka… ako je bilo po forumu bachi link, gledah al dzaba…

 Signature 

Sitting on my hotel room bed with a Mac on one knee and a PC on the other. Like having a threesome with a supermodel and a troll.

Profile
 
Posted: 13 August 2009 12:52 PM   [ # 4 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7582
Joined  2005-04-28

Tu informaciju već možeš da nađeš lako. Ukratko, treba da platiš onih 99 dolara godišnje i da te Apple ‘odobri’, tj. prepozna kao iPhone Developera, što ume da potraje (čni mi se da je Toša prošao kroz tu priču i da je u nekoj temi opisivao svoje muke sa tim).

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 13 August 2009 01:45 PM   [ # 5 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  287
Joined  2009-03-12

Apple ima prilicno fasistoidni pristup celoj toj iPhone dev prici.

Profile
 
Posted: 13 November 2009 01:29 AM   [ # 6 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  542
Joined  2007-10-25

Da li je neko od vas mozda probao da pomocu Unity3D-a napravi aplikaciju na iPhone-u bez da plati Apple-u 99$?

(Inace od nedavno Unity3D je totalno FREE, ali licenca za iPhone nije!)

Profile
 
Posted: 17 November 2009 10:07 PM   [ # 7 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  4
Joined  2009-11-17

Osim gore navedenih nacina za testiranje aplikacija na iPhone-u, radice i legalan pristup - apple licenca, bez obzira sto je telefon jailbrake-ovan.

Ja imam jailbrake-ovan i ultrasn0w-ovan telefon i koristim legalni apple provisioning profile i nemam nikakvih problema.

Profile
 
Posted: 01 September 2011 06:41 PM   [ # 8 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  14
Joined  2011-09-01

Lako je crackovati unity 3d ,moze da se pusti unity 3d igra na apple i sa krekovanim unity jem.Jel se kompajlira u Mono pa sa xcodom namestis certifikate.

Profile
 
Posted: 03 September 2011 12:32 PM   [ # 9 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  109
Joined  2008-04-05

zuxon

Ja imam jailbrake-ovan i ultrasn0w-ovan telefon i koristim legalni apple provisioning profile i nemam nikakvih problema.

Da li si primetio bilo kakve probleme prilikom debagovanja na tvom telefonu. Meni se s vremena na vreme desavalo da se moj 3GS restartuje kada pokusam da pokrenem aplikaciju u debug modu. Zbog toga sam na kraju i uzeo simfree cetvorku.

Profile
 
Posted: 09 November 2011 12:28 AM   [ # 10 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  14
Joined  2011-10-01

Zavisi sta sve aplikacija ‘kaci’ u svom radu, mada moze da ima veze i sa verzijom xcoda.

Profile
 
‹‹ WWDC 2008 i 2007 videos      Design guides ››