Apple TV 2 - pocetnik
Posted: 22 October 2012 05:23 PM
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  189
Joined  2010-02-25

Ovako. Posto sam totalni pocetnik kada je Apple tv u pitanju, nadam se da ne zamerate sto sam otvorio posebnu temu, a nadam se i da ce se naci neka ‘dobra dusa’ koja ce me uputiti u neke stvari koje me interesuju, posto da budem iskren, ne znam odakle da pocnem. Kao prvo, posto sam uredjaj kupio polovan i posto sam se danas malo igrao i malo malo nailazio na neke podatke i podesavanja od starog vlasnika, voleo bih da uradim jedan clean restore, pa da uradim jailbreak i pocnem od nule. Ono sto me interesuje je, kako to da uradim? Tacnije, da li moze nekako da se uradi restore a da se ne uradi upgrade, posto pretpostavljam da bih time izgubio mogucnost da uradim jailbreak. Ne znam ni koje su verzije FW u opticaju, koje se mogu jailbreak-ovati, koji alatom, nista ne znam. Evo pretpostavljam da ce ova slika biti dovoljna da neko ko se razume shvati koja je trenutno verzija i sta dalje da radim.

Post edited by: milan64586, at: 2012/10/22 17:35

Profile
 
Posted: 22 October 2012 07:37 PM   [ # 1 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7582
Joined  2005-04-28

Ja bih krenuo prvo odavde:

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=970

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 22 October 2012 08:31 PM   [ # 2 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1362
Joined  2008-06-03

ako ti je frka….a nije ti bitan promenjeni vizuelni izgled,koji je dosao sa instalacijom Os 5…..taj 4.4.4..je odlican…i podrzava sve sto i 5…..znaci i Jailbreak…i aTVFlash….
nisam siguran,da li mozes da ubacis recimo Os 5…a da ne uradis zvanicni Apple update,a to moze da ti zezne stvar,jer kolko pratim vec je izasao Os 6…za koji za sada nema JB….
a i sta je mogao stari vlasnik da ima na njemu,da tebi smeta,sobzirom da nema hard da ubacuje nesto…

 Signature 

MacBook Unibody 7.1