iMessage i Facetime na Telekomu
Posted: 08 December 2014 07:47 AM
Newbie
Rank
Total Posts:  12
Joined  2010-11-09

OK, da se i ja požalim…

Daklem, imao sam iPhone 5 i na njemu aktiviran iMessage i facetime, sve uredno povezano sa iMacom i lepo je išlo slanje sms poruka (oduševljen opcijom!) kao i zvanje i javljanje sa njega.

Odem pre neki dan da kupim šesticu, peticu dam supruzi, ukucam sve i - iMessage neće da se aktivira - kao ni facetime. Odnosno, radi iMessage, ali više u send/receive nemam broj telefona, samo emailove. Kod supruge isto! Naravno pošto nema broja telefona, sa Messages na iMacu ne mogu da šaljem i primam sms-ove!!!

U sličnom postu (Telenor mreža je u pitanju) piše da se aktivacija vrši slanjem sms-a u inostranstvo. Da li možda treba da se odčekira neka opcija koja to sprečava - i koja? Ili je više to nemoguće uraditi na našim telefonskim mrežama (npr, da su to isključli jer onda ne bih koristio sms) - što je suludo, jer mene prvenstveno zanima baš slanje sms-a a ne samo iMessage opcija (koja je OK ali ne poznajem toliko ljudi sa iPhonovima 😊)

Help…? 😊

Profile
 
Posted: 08 December 2014 09:23 AM   [ # 1 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7582
Joined  2005-04-28

Neće da se aktivira ni preko WiFia?

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 08 December 2014 09:33 AM   [ # 2 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  12
Joined  2010-11-09

Pa generalno se iMessage aktivira, ja mogu da komuniciram sa telefona, ali ljudi kojima šaljem poruke preko iMessage ne vide moj broj telefona već samo emailove (jedan na icloud-u i jedan koji je u stvari moj apple ID). Dakle, oni vide kao da komuniciram sa uređaja koji nije iPhone (nego neki drugi, npr iMac, iPad i slično)

Sms sa telefona radi normalno.

Ne vidi se štikliran broj telefona, kada se ode na opciju ‘send receive’ pod opcijama settings/messages/ na iPhone-u. Takođe nema broja telefona ni na aplikaciji na iMac-u ni MacBook-u. Postoji samo email kao opcija ‘Start new messages from’. Svuda sam prijavljen sa istim apple ID-om, svi su na istoj Wi-Fi mreži.

Takođe sam pokušao sve varijante odjavljivanja i prijavljivanja i slične stvari koje apple savetuje i ostaje jedino opcija da pitam mts da li je slučajno blokirao tu opciju (što je suludo jer su počeli da legalno prodaju iPhone. Sumnjam da bi im Apple dao dozvolu da ih legalno prodaju, a da smeju da blokiraju opciju koju iPhone nudi)...

Hvala na interesovanju 😊 Svaka pomoć je dobrodošla… :(

Profile
 
Posted: 08 December 2014 12:05 PM   [ # 3 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  12
Joined  2010-11-09

Evo da sam sebi odgovorim 😊

Dakle, izdali me živci i pokušavanja i okrenem ti ja podršku.
Kažu da problem postoji i da se radi na njegovom rešavanju. Lepo.

Pozdrav i hvala!

Profile
 
Posted: 01 November 2015 01:30 PM   [ # 4 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  196
Joined  2010-09-03

Problem se ponovio od juče…na MTSu samo. Devojka je promenila šifru na Apple nalogu. Ponovo sam hteo da aktiviram Facetime i iMessage i stoji ‘waiting for activation’. Probao sam i preko wifija i preko 4Ga…sve isto. Jel ima neko malo ažurnije informacije od MTS ?
iPhone 5S je u pitanju sa 9.1 iOS (kupljen preko MTSa).

 Signature 

A Smile Can Hide A Thousand Words

Profile