< 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 10
iMac 27’ Problem
Posted: 09 December 2010 06:28 PM   [ # 16 ]
Member
RankRankRank
Total Posts:  59
Joined  2008-04-29

Ja ne bih da mracim ali bih malo prosirio temu. Konstatacija ovo je Srbija jeste zahvalna u datoj situaciji. Moj posao je fotografija, trosim silne novce na opremu i imam karticu za prednost u servisu ako dodje do kvara. Kada dodje do kvara moja oprema ceka red isto kao bilo koja ‘igracka’ od stotinak evra.
Poenta je da posto kod nas nema ‘pravog’ Apple-a, Canon-a, Nikon-a oni mogu da se ponasaju kako im se prohte. Tehnicki gledano oni su fransize (sto su stekli sasvim legalno imaju sve papire, etc…) i bas ih briga sto neko ima problem. Oni ne moraju da postuju Apple garanciju, Canon CPS card ili Nikon Worldwide garanciju do kraja(tj. fleksibilno mogu da ih postuju) jer oni nisu pomenute firme… A mi smo za Apple (u konkretnom slucaju) malo trziste i tako ostajemo do daljnjeg i dotle ce bilo koji trgovac moci da nas jase.
Opcija b) je, mozda, trzisna inspekcija sto se tice garancija, ali….

Profile
 
Posted: 09 December 2010 09:59 PM   [ # 17 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  986
Joined  2008-06-15

Sada procitah tvoju muku pa da ti kazem da sam i ja skoro kupio isti iMac i isto mi je smetala buka (pod tvojim brojem jedan) koju sam poredio sa starijim iMac-om i MacBook-om. Medjutim, svi Mac-ovci koji su bili kod mene i culi hard su rekli da je to normalno za hardove veceg kapaciteta. Ja cu svoj problem resiti ubacivanjem SSD-a umesto optike istog dana kada mi izadje garancija a to i tebi preporucujem 😊

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i3 3.2&#63743;MacBook Alu 13\\\" 2.0&#63743;iPad 1st&#63743;iPhone 4S&#63743;iPhone 3Gs&#63743;iMac 20\\\" 2.0&#63743;iPhone 2G&#63743;iPod Classic

Profile
 
Posted: 09 December 2010 11:24 PM   [ # 18 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  542
Joined  2007-10-25

Kako ja imam isti problem sa svojim displejem i isto cekam odgovor iz GlobeNet-a zelim da sam sebi nesto rascistim.

Da li pored njih postoji jos neki servis u Srbiji?!

Znaci ne zanima me da li je zvanican, nezvanican, legalan, nelegalan… zanima me samo da se pokvareni Mac popravi ‘odma’?!

Inace, vidim da svi pljujete po GlobeNet-u uzduz i popreko ali ja moram da kazem da su mi nekoliko puta izasli u susret i resavali muke koje sam imao veoma lepo.

Takodje bih zamolio ljude koji se bave popravkom Mac-ova da evo ovde ostave brojeve telefona ili neki kontakt.

Ako se toliko Macova proda na ovom forumu zasto se preko foruma ne bi i popravljali 😊

Profile
 
Posted: 09 December 2010 11:33 PM   [ # 19 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  274
Joined  2010-03-04

madamov wrote:
Niko ne zove Mađare, jer nema koga da zove u Mađarskoj, otkud ti ta informacija? Dosta više s tom famom da se nešto kupuje u Mađarskoj ili se iz nje naručuje. Da, uvozi se fizički iz Mađarske jer je tamo distributivni centar (čtaj zoll platz) za celu istočnu Evropu i to je sve.

O da, itekako zovu. Sto iz Srbije sto iz Crne Gore.A ZASTO ih zovu ja zaista ne znam.

Licno sam se uvjerio u isto par puta dok sam imao svoju muku sa 27’ icom a imam i pouzdane informacije iz CG ako te vec interesuje.

madamov wrote:

Izvini, ali ne volim dezinformacije, godinama su ljudi tvrdili kako se Apple kod nas kupuje u Mađarskoj, pa kada vidim da to neko ponavlja, i pored sve naše priče ovde, malko se iznerviram. Da raščstimo, dakle, verovatno su zvali distributivni centar da pitaju da li imaju nešto na lageru, jer ukoliko oni imaju, to se dobija u Beogradu bukvalno za par dana koliko traje prevoz i carinjenje. Ukoliko ga nema tamo, može da potraje, pogtovo ako je servisni deo.

Odmah pitanje: Sta kog djavola ima bilo koji prodavac da zove distributivni centar ako to treba da radi ovlasceni servis u zemlji??? Osim u slucaju iStyle-a koji su i jedno i drugo.

Da, pored sve price opet se desi neki Globenet i neko servisiranje (i prodaja) ispod zita i zavlacenje ljudi.
I ja se takodje malko iznerviram (cak malko vise) kad procitam tudju muku i sta covjeku rade jer dobro znam kako je to. Pa je i meni malo muka od prica i busanja tipa ‘ovlasceni servis’ ‘ovlasceni prodavac’ ‘ovlasceni ovaj-onaj’.... ne smiju ovo, smiju ono. I na kraju pored 30 babica kilavo dijete. Treba mi po pola godine da urade servis.


Ako SMUG, kao cini mi se ozbiljna Apple Users grupa nije u mogucnosti da pokrene pitanje ‘ovlascenih’ a i onih drugih ‘p-ovlascenih’ i rijesi se to jednom za svagda, bice i dalje ovakvih tema, prepirki, nerviranja i negodovanja zbog onog ili ovog.

Eno Metro, prodaje iPad-ove. Kako ces ostvariti garanciju, od koga si to kupio u stvari, da li si siguran da nisi kupio refurbished model….to niko zivi ne zna. Jos ranije vidjeh ovdje na forumu, reklama - pocela zvanicna prodaja iPad-ova sa sve garancijom, a tacno imam predosjecaj da nece proci mnogo i da ce se neko pojaviti sa istom tematikom samo vezanom za dragi nam tablet.
I? Opet ce biti ista prica. Ovaj je za ovo, onaj je za ono.


Sjajan je predlog neko dao da se pokrene tema i iznesu misljenja o prodavcima kod nas. Ja bih dodao na to svoju molbu da se uputi neko zvanicno pismo Apple-u i zahtjev ili sta vec, da se preispita uloga privrednih subjekata i pravnih lica koja ucestvuju u prodaji Apple prizvoda na teritoriji Srbije, Crne Gore ili nebitno. Da se preispita uloga Apcoma-a, Globenet-a i svih ostalih koji imaju jabuku na reklami iznad radnje.


Da vidimo fino, ko to sve ima uslove da bude Apple Premium Reseller, Service itd.

Onda bi se jako lijepo iskristalisalo ko je ODGOVORAN za prodaju, ko za servis a ko za garanciju (ili nepostovanje istih). I da se transparentno zna: te te i te radnje su autorizovani prodavci, postoji taj i taj servis koji je jedini autorizovani /ili vise servisa/a za kupovinu proizvoda kod bilo koga drugog kupci sami snose odgvornost. 

 

Elem, autore ove teme i sapatnice. Ovako,

Dogovori sa iStyle-om ako mozes popravku servis i sta vec, oni su koliko toliko korektnii i postuju rokove ako ih pritegnes.

Ako ne, onda ces morati jos malo da se boris sa GlobeNET-om.

Imas, cini mi se, 45 radnih dana na raspolaganju da ti poprave racunar odnosno zamijene dio.

Moj savjet ti je, TRAZI NAPISMENO svaku recenicu koju ti bilo ko izgovori iz servisa SA SVE POTPISOM OVLASCENOG LICA I PECATOM FIRME. Jedino tako ces imati mogucnosti da ih pravno gonis ukoliko nesto podje kako ne treba.

Sve ostalo kao i ovo sto si naveo kad si vec razgovarao sa njima ces moci da okacis macku o rep ako sve ode toliko daleko da sud odlucuje ko je kriv.

Eto, toliko od mene. Nista licno.

Profile
 
Posted: 10 December 2010 04:25 AM   [ # 20 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  4275
Joined  2006-09-18

^Ili ih pozoveš na telefon, predstaviš se, pitaš sa kim razgovaraš, a kada dobiješ ime, kažeš da se razgovor snima i onda pitaš šta te zanima 😉

Profile
 
Posted: 10 December 2010 07:42 AM   [ # 21 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  507
Joined  2010-08-20

Evo opet da kazem ja sam na par mesta gledao masinu sa istim specifikacijama kao moja. I bukvalno bile su sve do jedne tihe da nisi mogao nista da cujes. Dobro sam obratio paznju na to i masine su bile apsolutno tihe. Tako da ta prica iMac-ovi sa vecim diskom da su bucniji i ne pije mi toliko vodu. Gledao sam i po Apple-ovim forumima gde se ljudi zale na pojedine diskove izmedju ostalog i na moj Seagate.

LaMar koji disk ti imas u tvojoj Masini? Interesuje me koji je brend i oznaka.

Pocinjem da verujem da nam ‘zavaljuju’ refurbished modele kao nove sprave.

Inace danas cu zvati GlobeNet i probacu sto vise da ih pritisnem pa cu Vam javiti sta sam uradio.

Isto tako videcu kako i sta sa ljudima iz iStyle-a. Ja njih mogu da razumem i da me odbiju posto nisam kupio racunar kod njih ali ove bandite iz GlobeNet-a gde sam pokupovao lom stvari njima bih se krvi napio.

Post edited by: nemesis, at: 2010/12/10 07:47

Post edited by: nemesis, at: 2010/12/10 07:47

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i5 Quad &#63743;iPad 32GB &#63743;iPhone 4 32GB &#63743;iPod Touch 3G 32GB

Profile
 
Posted: 10 December 2010 09:00 AM   [ # 22 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7596
Joined  2005-04-28

Kapetan wrote:

madamov wrote:
Niko ne zove Mađare, jer nema koga da zove u Mađarskoj, otkud ti ta informacija? Dosta više s tom famom da se nešto kupuje u Mađarskoj ili se iz nje naručuje. Da, uvozi se fizički iz Mađarske jer je tamo distributivni centar (čtaj zoll platz) za celu istočnu Evropu i to je sve.

O da, itekako zovu. Sto iz Srbije sto iz Crne Gore.A ZASTO ih zovu ja zaista ne znam.

Licno sam se uvjerio u isto par puta dok sam imao svoju muku sa 27’ icom a imam i pouzdane informacije iz CG ako te vec interesuje.

Aman čoveče, to je APCOMOV DISTRIBUTIVNI CENTAR ZA ISTOČNU EVROPU, može da bude i na Marsu, potpuno je nebitno što je u Mađarskoj, tako da niko ne zove Mađare, već Apcom da proveri ima li nečega na stanju ili da se cima preko Zagreba da se to naruč. Teoretski, ako je u magacinu deo namenjen dileru u Slovačkoj, a ovaj ga još nije platio već samo naručo, Globenet ilie neki drugi diler može da mu ga uzme ako ga odmah plati. A da bi platio mora da zna šta je u magacinu, pri tome Apcom u Zagrebu i Beogradu ne zna da je taj deo tamo, jer ga je naručo diler iz Slovačke za koju Apcom Zagreb nije nadležan.

Odmah pitanje: Sta kog djavola ima bilo koji prodavac da zove distributivni centar ako to treba da radi ovlasceni servis u zemlji??? Osim u slucaju iStyle-a koji su i jedno i drugo.

Da bi znao da li tog dela ima: ti ostaviš mašinu na servis u garanciji kod drop pointa kao što je Macola recimo i Macola je tvoj kontakt, ona će ti davati sve informacije, a neće ti reći ‘Znate, mi sada ovi mašinu nosimo u iStyle gde će se ona i fizički servisirati, pa vi cimajte njih’, to ne funkcioniše tako. A da bi ti dao koliko toliko validnu informaciju mora da zna da li zamenski deo već postoji u magacinu u distributivnom centru (’čekaćete najduže deset dana’, recimo) ili ga nema (‘ustanovili smo kvar, imate papir, zvaćemo vas da donesete mašinu kada stigne deo’).

Da, pored sve price opet se desi neki Globenet i neko servisiranje (i prodaja) ispod zita i zavlacenje ljudi.
I ja se takodje malko iznerviram (cak malko vise) kad procitam tudju muku i sta covjeku rade jer dobro znam kako je to. Pa je i meni malo muka od prica i busanja tipa ‘ovlasceni servis’ ‘ovlasceni prodavac’ ‘ovlasceni ovaj-onaj’.... ne smiju ovo, smiju ono. I na kraju pored 30 babica kilavo dijete. Treba mi po pola godine da urade servis.

Da se vidi ko je ovlašćen i ko nije: ono što piše na Apcomovom sajtu, to je zvanično. Dokle god ceo ‘lanac ishrane’ kako reče Mladen svojevremeno funkcioniše ovako kako funkcioniše sada.

Post edited by: madamov, at: 2010/12/10 09:00

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 10 December 2010 11:17 AM   [ # 23 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  411
Joined  2006-04-01

Nemesis wrote:

A sto se tice hard diska koji bi mi brend i model preporucili da kupim da bi ugradio to u ovu prokletinju. Nemam zivaca da trpim tu buku koju pravi pogotovo kad radim jer ne mogu uvek da slusam muziku pojacanu do daske.

Ne znam šta trenutno imaš u tom računaru, no sam ja relativno skoro ugradio WD 2.5’ Green 500GB u Macbook Pro i to radi vrlo, vrlo tiho i greje se zanemarljivo. 2.5’ bih sad ugrađivao i u dekstope. 😊

Vrlo dobra iskustva imam i sa 3.5’ WD Green serijom, no njih koristim za backup, pa ne znam koliko su dobri (brzi) za sistemski disk. Uzimao sam sve od 500GB, 640GB, 1TB i 1.5TB, svi su vrlo tihi.

Lično mi je tišina bitnija od brzine, deluje mi i tebi, zato pročtaj malo o Green seriji.

Profile
 
Posted: 10 December 2010 11:27 AM   [ # 24 ]
Sr. Member
RankRankRankRank
Total Posts:  411
Joined  2006-04-01

drNele wrote:

Inace, vidim da svi pljujete po GlobeNet-u uzduz i popreko ali ja moram da kazem da su mi nekoliko puta izasli u susret i resavali muke koje sam imao veoma lepo.

Ista priča i kod mene. U garanciji (Apple Care 3 godine) sam kod njih išao da reklamiram skrlj bateriju, DVD drive i bučan levi fan. Svaki put je sve bilo kako sam očekivao - konstatuju kvar, pošalju zahtev za novi deo, ja vratim mašinu kući, kad stigne deo pozovu me, odnesem ujutro i uveče preuzmem.

Kod njih sam platio i da mi zamene hard disk na 500GB jer nisam hteo sam da radim pošto je bilo u garanciji.

Žao mi je kad čujem da su ljudi imali loša iskustva, pošto ja evo 4x išao, sve dobro.

Profile
 
Posted: 10 December 2010 05:19 PM   [ # 25 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  507
Joined  2010-08-20

Evo ljudi da Vam javim novosti.

Danas sam zvao servis i da vidim kako napreduje moj slucaj i jesu li dobijali kakav odgovor iz Apple-a jer su navodno pre meseca dana poslali poruku u Customer Satisfaction odeljak. I kad sam zvao i pomenuo koliko to vec traje i da nema odgovora skoro mesec dana ako ne i vise, a znajuci Apple ako kazu 48h to je 48h tako da je serviser rekao da ne pravimo vise komplikacije porucice sporni hard disk i kad stigne bicu obavesten da bih poslao racunar na zamenu istog. U istom razgovoru sam predocio i problem sa ekranom koji ce oni nadam se dijagnostikovati.

Inace receno mi je da ce hard disk stici za sedmicu ipo, najdalje 3 sedmice. Pa jde da sacekam i da vidim i to kako ce proci.

U svakom slucaju bicete informisani kako sam zavrsio ovaj slucaj.

EDIT:

Isto me interesuje kako kupiti Apple Care i aktivirati ga ovde? Ja kad sam na sajtu gledao kako i sta trebalo je da izaberem zemlju ali kao sto znate vec naseg nam dragog Srbistana nema nigde.

Post edited by: nemesis, at: 2010/12/10 17:22

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i5 Quad &#63743;iPad 32GB &#63743;iPhone 4 32GB &#63743;iPod Touch 3G 32GB

Profile
 
Posted: 10 December 2010 05:21 PM   [ # 26 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  986
Joined  2008-06-15

Nemesis wrote:

LaMar koji disk ti imas u tvojoj Masini? Interesuje me koji je brend i oznaka.

Pocinjem da verujem da nam ‘zavaljuju’ refurbished modele kao nove sprave.

Ja imam Seagate Barracuda 1TB ili ti T31000528AS ako hoces tacnu oznaku. Dosta ljudi na Apple sajtu kukaju na njega ali ne svi. Meni je definitivno zapao neki bucniji ali sta se tu moze. Serviser u iStyle-u mi je rekao u licnom razgovoru da sam trebao da ga ponesem i da ga vidi, kaze da to resava garancija. Meni je problem sto, kao i ti, nisam u Beogradu. Iako skocim do BGa svaku nedelju-dve uvek je neka frka i ne ostajem ceo dan. Odvojicu jedan dan u dogovoru sa serviserom i otici da ga pogleda ili cuje 😊 i onda cu videti sta cu i kako cu.
Resio sam da ubacim SSD ali je pitanje vremena kada cu, i to cu uraditi umesto optike jer istu ne koristim na racunarima i od kada sam izbacio diskove iz kuce ja sam srecan covek. Mrzim kablove i diskove ali i buku 😊

Elem, kao sto rekoh, ovu buku cujem ja a ko god drugi dodje u kucu ne cuje. Vrlo je moguce da to , kod mene, podsvest kaze ‘budalo dao si 2000E za komp a cuje se’ pa onda ja vise cujem nego drugi.

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i3 3.2&#63743;MacBook Alu 13\\\" 2.0&#63743;iPad 1st&#63743;iPhone 4S&#63743;iPhone 3Gs&#63743;iMac 20\\\" 2.0&#63743;iPhone 2G&#63743;iPod Classic

Profile
 
Posted: 10 December 2010 05:32 PM   [ # 27 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  507
Joined  2010-08-20

Pa ne verujem da je to podsvest 😊 Verovatno si i ti kao i ja koristio neke prethodne modele iMac-a i u mojem slucaju nijedan ali bukvalno nijedan nije pravio buku. Apsolutno tihe masine. E sad ajde kao sto si ti rekao hard disk sa vecim kapacitetom da se cuje vise ajde i to da uzmem u obzir ali sve masine u identicnoj konfiguraciji kao moja koje sam video proizvodile su 0% buke. A ovaj moj ore li ore…

Inace disk koji je instaliran u mojem racunaru je Seagate Barracuda ST31000528ASQ i isto na njega ljudi po Apple-ovom forumu kukaju kao blesavi. Razumeo sam isto da je Seagate izdao firmware da utisa prokletinju ali samo na Windozi moze da se sredi firmware i kazu da je posle ok mada to ne zvuci meni nesto pouzdano… Apple to ne dozvoljava jer ima svoj firmware, a sad i nisam toliko poparen po glavi da na racunaru pravim dual boot sa windozom (kakvo bogohuljenje - windoz na mac-u :S) i da sredjujem sporni firmware.

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i5 Quad &#63743;iPad 32GB &#63743;iPhone 4 32GB &#63743;iPod Touch 3G 32GB

Profile
 
Posted: 10 December 2010 06:13 PM   [ # 28 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  986
Joined  2008-06-15

Vidis, dobro si mi na ovo skrenuo paznju. Ja imam legalnu sedmicu pod Boot Camp-om (moram zbog ASP-a) i trebam da oroverim sta mogu uraditi sa Firmware-om 😊
Hvala, javljam ako ima necega pozitivnog!

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i3 3.2&#63743;MacBook Alu 13\\\" 2.0&#63743;iPad 1st&#63743;iPhone 4S&#63743;iPhone 3Gs&#63743;iMac 20\\\" 2.0&#63743;iPhone 2G&#63743;iPod Classic

Profile
 
Posted: 10 December 2010 07:06 PM   [ # 29 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  986
Joined  2008-06-15

Prvo, pogresno sam otkucao, moj model je ST31000528AS!
Nasao sam firmware update za moj model, postoji softver za Windows i dodatak za Bootable Images koji se moze updateovati.
Skinuo aplikaciju za update na sedmici, pokrenuo ona radi restart racunara i pri sledecem butovanju u windows se izvrsava update.
Pri butovanje se stvarno pokrenuo update ali je onda ispisao na ekranu da je model podrzan ali da serijski broj ne odgovara preporucenim modelima za update. Verujem da je to jer je ovaj seijski broj ugradjen u Mac i da ce u dogovoru sa Apple-om izbaciti neki update i za nas.
Elem, ja imam firmware ap25 a sada je aktuelan neki cc64, to je sve sto ti mogu reci.

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i3 3.2&#63743;MacBook Alu 13\\\" 2.0&#63743;iPad 1st&#63743;iPhone 4S&#63743;iPhone 3Gs&#63743;iMac 20\\\" 2.0&#63743;iPhone 2G&#63743;iPod Classic

Profile
 
Posted: 11 December 2010 11:38 AM   [ # 30 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  507
Joined  2010-08-20

Ne znam sta da ti kazem oko toga ali citao sam na Apple-ovom forumu da su ljudi uspevali da instaliraju taj firmware preko windows-a. Videcu tacno da nadjem thread na Apple forumu i da postujem ovde. Mozda ti bude od pomoci da vidis kako su drugi ljudi to odradili.

Nego nije poenta da ti sad ‘hakujes’ svoj komp na ovaj ili onaj nacin. Ako ti je bucan hard disk treba da trazis promenu istog. Po meni to nije normalno za masine ovog tipa. Drugi ce mozda imati suprotno misljenje ali po Apple forumima ljudi koji su se zalili to im je bilo menjano. Ne znam zasto bi kod nas trebalo da bude drugacije. Ali kao iz ociglednih razloga sto jeste drugacije treba da se borimo svi da ne bude tako. Jednostavno treba svaki incident prijavljivati Apple-u i kako su dobili licencu da budu autorizovani da lako mogu da budu ‘deautorizovani’ prodavci. Poenta je da oni postoje od naseg novca i da za isti treba da dobijes ono sto se ocekuje.

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i5 Quad &#63743;iPad 32GB &#63743;iPhone 4 32GB &#63743;iPod Touch 3G 32GB

Profile
 
 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 10