Mala prica o tome kako svaku informaciju treba provjeriti.
Nakon sto mi je u MB Prou 3,1 (2.4GHz 15’) otisla graficka nVidia 8600 (tj. ploca); gledao sam po netu i naravno nasao info da Apple daje 4-godisnju garanciju za taj kvar, tj. besplatnu popravku. Onda na ovom forumu naletim na iskustva kako je za taj servis neophodno imati racun itd., sto nemam i sto me malo pokopalo. Ipak,prije nego sto stavih oglas da prodajem komp za dijelove, buduci da zivim u Banjaluci, nazovem Appleovu prodavnicu u Sarajevu i njihov covjek mi kaze ‘da, mi to popravljamo’ i ‘ne, ne treba nikakav racun, nama Apple nije nikad trazio taj racun, a mi po serijskom broju vidimo kad je komp kupljen’. I MBP trenutno ceka besplatnu zamjenu ploce.
E, sad ne znam da li je to u Srbiji nesto drugacije, ali pouka je da dosta toga zavisi od dobre volje zastupnika/resellera/whatever.
Edit 19.3.2011: ploca besplatno zamijenjena.
Post edited by: vlaad, at: 2011/03/19 11:48