< 1 2 3
3 of 3
iMac 1TB Seagate Hard Drive Replacement Program
Posted: 02 November 2012 11:37 AM   [ # 31 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

Pozdrav svima,

Već sam otvorio topic u kome sam se predstavio pa bih ovde da stavim samo jednu

informaciju koja demantuje deo pogrešnih informacija.

Za sve relevantne, pouzdane i istinite informacije možete me slobodno kontaktirati od danas pa ubuduće.

/

Profile
 
Posted: 02 November 2012 12:59 PM   [ # 32 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

Što se tiče same procedure,

iMac mora da se donese u servis kako bi se na osnovu serijskog broja potvrdilo da HDD ulazi u program zamene.

Takođe je potrebno otvoriti iMac i uzeti serijski broj HDD-a zbog otvaranja i zatvaranja repair-a.

Ciljevi servisa su jedan dan dijagnostika i jedan dan popravka, tj. ugradnja/zamena

osim ako postoje određeni problemi pa ne može sve za jedan dan da se završi.

Na Apple portalu se otvara i zatvara repair i bez serijskog broja dela ne može da se zatvori repari.

Apple portalu pristup ima samo ASP i samo licencirani serviseri, i samo licencirani serviser, a u našem slučaju to je Igor Petković, može da pravi repair.

ASP ne može da postoji bez licenciranih servisera, ali takođe licencirani serviser ne može da radi i koristi svoju licencu van ASP-a.

Licence traju godinu dana i serviser je u obavezi da ih redovno obnavlja inače servis gubi pravo na poručvanje delova.

Takođe imamo i drugog servisera Miloša Mijatovića koji je položio testove i u procesu je dobijanja licence za kreiranje repair-ova, a naravno sertifikovan je za dijagnostike, popravke i zamene delova.

Link ka Apple Certification Records sistemu

Mi znamo da je cimanje nekim ljudima, da žive daleko, nisu iz Beograda, nemaju prevozno sredstvo, ali procedura je takva i mi moramo da je poštujemo.

Delovi stižu od 7 do 14 radnih dana, a moguće je i duže, ali na to ne možemo da utičemo, jer nismo u EU zato je period isporuke za nas duži.

Svi delovi stižu UPS-om.

Ne možemo da držimo delove na lageru, Apple Inc. to ne dozvoljava i popravka se vrši isključvo na osnovu serijskog broja računara.

Inače, imao sam priliku da posetim i druge servise, posebno iStyle Servis u Mađarskoj.

NJihova prednost u odnosu na nas je ta što im deo stiže za jedan dan, servisiraju iPhone, ali isto kao i mi imaju identične alate, sertifikovane servisere adekvatne prostorije za servis.

Takođe nemaju delove na lageru.

Ukoliko naravno imate dodatna pitanja, stojim Vam na raspolaganju.

EIDT by madamov: sredio link koji je kvario layout stranice

Post edited by: madamov, at: 2012/11/02 16:59

Profile
 
Posted: 02 November 2012 02:27 PM   [ # 33 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

ServiceManager wrote:

Što se tiče same procedure,

iMac mora da se donese u servis kako bi se na osnovu serijskog broja potvrdilo da HDD ulazi u program zamene.

Takođe je potrebno otvoriti iMac i uzeti serijski broj HDD-a zbog otvaranja i zatvaranja repair-a.

Ciljevi servisa su jedan dan dijagnostika i jedan dan popravka, tj. ugradnja/zamena osim ako postoje određeni problemi pa ne može sve za jedan dan da se završi.


Ne mogu da vjerujem da u današnje doba zbog lako dostupne informacije koju sistem očtava, mašina treba da se donosi na otvaranje i vađenje harda kako bi se očtao serijski broj koji je dostupan u System profiler-u?

Ko je ovdje lud?

[img size=600]http://djole.beonet.net/slike/hdd_serial.png[/img]

Post edited by: castor, at: 2012/11/02 14:37

Post edited by: madamov, at: 2012/11/02 16:32

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
Posted: 02 November 2012 02:27 PM   [ # 34 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  542
Joined  2007-10-25

Moje iskustvo sa iStyle-om, tacnije sa Igorom i Milosem je izuzetno pozitivno.

iMac je kupljen kod ‘ozloglasenog’ Vranica (iz meni zaista neznanih razloga posto sam ja sa njim imao veoma poztivna iskustva, uvek mi je izlazio u susret i resavano svaki problem koji sam imao); koji je bez problema ‘digao glas’ i obezbedio je da se prasina iz ekrana sredi. Kako? Preko iStyle-a.

Istina bilo je malo ‘rupa’ na putu do resenje ali za Milosa mogu samo da kazem da je izuzetno korektan momak koji je na kraju posle svega uspesno resio problem i posle dva promenjena displeja meni sada, evo skoro godinu dana kasnije ekran jos uvek radi kao nov i za sada je jos uvek ekran bez prasine.

To sto koristimo racunare koji su skupi i koji u svetu imaju tehnicku podrsku kao nijedan drugi brend ne znaci da je situacija takva i kod nas i da su za sve krivi ‘nasi’ serviseri bili oni ovakvi ili onakvi.

Zasto je to tako? Pa zato sto ocigledno Srbija nije svet… pa tako nismo ni za iTunes, ni za Apple Care, ni za ovo ni za ono… ili sto bi se reklo zadnja smo rupa na svirali. Da li onda imamo pravo da se bunimo kada ne budemo usluzeni na istom nivou kao italijan, francuz ili nemac? Pa imamo… paltili smo isto zar ne?! Ali kome da se pobunimo?! Ali sve je to jedna sasvim druga tema…

Kako je i moj iMac sa pomenutim Seagate diskom moracu da se raspitam sta i kako pa cu preneti svoje iskustvo.

Profile
 
Posted: 02 November 2012 02:37 PM   [ # 35 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

castor wrote:

ServiceManager wrote:

Što se tiče same procedure,

iMac mora da se donese u servis kako bi se na osnovu serijskog broja potvrdilo da HDD ulazi u program zamene.

Takođe je potrebno otvoriti iMac i uzeti serijski broj HDD-a zbog otvaranja i zatvaranja repair-a.

Ciljevi servisa su jedan dan dijagnostika i jedan dan popravka, tj. ugradnja/zamena osim ako postoje određeni problemi pa ne može sve za jedan dan da se završi.


Ne mogu da vjerujem da u današnje doba zbog lako dostupne informacije koju sistem očtava, mašina treba da se donosi na otvaranje i vađenje harda kako bi se očtao serijski broj koji je dostupan u System profiler-u?

Ko je ovdje lud?


[file]<br><br>Post edited by: castor, at: 2012/11/02 14:30

Pozdrav Castor:

Zar stvarno misliš da to nismo pokušali kako bi olakšali proceduru svima.

Oznaka iz System profiler-a i oznaka na samom delu (u ovom slučaju HDD) se ne poklapaju uvek i ne možemo da rizikujemo.

Profile
 
Posted: 02 November 2012 02:42 PM   [ # 36 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

I moje iskustvo sa iStyle-om je apsolutno i krajnje zadovoljavajuće. Više puta mi je Miloš izlazio u susret za zamjenu ekrana na iMac-u i uvijek smo oko svega mogli da se dogovorimo. I to nije sporno. To je za svaku pohvalu.

Ovdje je pitanje o statusu servisa i ljudi koji rade u servisu. Nije isto biti ovlašćeni servis sa sertifikovanim serviserima i servis sa iskusnim serviserima. Apple, a ni mene to kao korisnika ne zanima. Od Apple-a se ne može ništa naručti ako nisi ASP. Mene kao korisnika ne interesuje ko je ovlašćeni servis previše, ali taj servis MORA da ima sertifikovane servisere, jer ako nema, bez obzira na poštovanje procedura prilikom servisa, sutra moj MBP možda neće imate validan service record u Apple-u, što možda može da mi pravi problem…

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
Posted: 02 November 2012 02:45 PM   [ # 37 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

ServiceManager wrote:

Pozdrav Castor:

Zar stvarno misliš da to nismo pokušali kako bi olakšali proceduru svima.

Oznaka iz System profiler-a i oznaka na samom delu (u ovom slučaju HDD) se ne poklapaju uvek i ne možemo da rizikujemo.

Ne znam šta da kažem. Danas se više ništa ne može uzeti zdravo za gotovo, a iskreno ne bi mi palo na pamet da postoji razlika između serijskog broja na naljepnici HDD-a i serijskog broja koji sistem pokazuje u System Profiler-u…

Moja greška, izvinjavam se…

Pozdrav.

Djole

Post edited by: castor, at: 2012/11/02 14:45

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
Posted: 02 November 2012 03:05 PM   [ # 38 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

castor wrote:

I moje iskustvo sa iStyle-om je apsolutno i krajnje zadovoljavajuće. Više puta mi je Miloš izlazio u susret za zamjenu ekrana na iMac-u i uvijek smo oko svega mogli da se dogovorimo. I to nije sporno. To je za svaku pohvalu.

Ovdje je pitanje o statusu servisa i ljudi koji rade u servisu. Nije isto biti ovlašćeni servis sa sertifikovanim serviserima i servis sa iskusnim serviserima. Apple, a ni mene to kao korisnika ne zanima. Od Apple-a se ne može ništa naručti ako nisi ASP. Mene kao korisnika ne interesuje ko je ovlašćeni servis previše, ali taj servis MORA da ima sertifikovane servisere, jer ako nema, bez obzira na poštovanje procedura prilikom servisa, sutra moj MBP možda neće imate validan service record u Apple-u, što možda može da mi pravi problem…

Tvoje sumnje su apsolutno validne, i još više uviđam da je moje prisustvo ovde apsolutno bilo potrebno.

Igor Petković je naš najiskusniji serviser i aktivno radi sa Mac računarima od oktobra 2007. godine.

Miloš Mijatović je u iStyle Servisu od marta 2010 godine.

Imamo i trećeg servisera Igora Stefanovskog koji radi od 2007. godine sa Apple računarim.

Svi oni, naravno, krenuli su kao i svi drugi, bez iskustva i bez znanja o Apple proizvodima, i određenim ili dobrim znanjem o PC računarima.

Znaš i sam da se iskustvo stiče vremenom, radom, obukom, učenjem, polaganjem apple sertifikovanih testova u za to ovlašćenim prostorijama.

Mislim da se može reći da su moji serviseri u ovom trenutku više nego iskusni.

Takođe, ne zaboravi da Apple uvek izbacuje nove računare i oni iznova uče o njima svake godine, obnavljaju licence i ako je potrebno, idu na obuke.

Što se tiče popravke računar, Repair se pravi na GSX portalu (Apple global service exchange:

https://daw.apple.com/cgi-bin/WebObjects/DSAuthWeb.woa/wa/classicLogin?appIdKey=45571f444c4f547116bfd052461b0b3ab1bc2b445a72138157ea8c5c82fed623

Računar koji je popravljan kod nas ima evidenciju bilo gde u svetu, u bilo kom Autorizovanom Apple Servisu.

Ako neko ima računar koji je popravljan u inostranstvu, u ASP-u, može da mi pošalje serijski broj i pokazaću Vam kako izgleda ta evidencija.

Tako da budi bez brige, dobri i iskusni ljudi bi servisirali tvoj računar ukoliko doše do toga, a ja sam zadužen da uvek dobiješ tačne informacije.

Profile
 
Posted: 02 November 2012 04:27 PM   [ # 39 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  542
Joined  2007-10-25

Ja mislim da taman da su Jobs i Wozniak serviseri koji zive u Srbiji nama bi kao korisnicima Mac-a opet bilo isto.

Po meni nije pitanje servisera vec naseg statusa kao drzave i poslovnog okruzenja pa iz tih razloga nemamo iPhone, nemamo iTunes i nemamo adekvatne servis procedure! Nadam se da ce situacija polako da se promeni, i menja se ali veoma, veoma sporo.

Sad but true! :(

Profile
 
Posted: 02 November 2012 04:37 PM   [ # 40 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7596
Joined  2005-04-28

ServiceManager wrote:

Pozdrav svima,

Već sam otvorio topic u kome sam se predstavio pa bih ovde da stavim samo jednu

informaciju koja demantuje deo pogrešnih informacija.

Za sve relevantne, pouzdane i istinite informacije možete me slobodno kontaktirati od danas pa ubuduće.

/

Da ponovim i ovde pitanje: gde je, kada i kako Igor Petković položio ispit za ACMT-a?

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 02 November 2012 04:45 PM   [ # 41 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7596
Joined  2005-04-28

polaganjem apple sertifikovanih testova u za to ovlašćenim prostorijama.

Tačno, ali ukoliko se nešto nije promenilo u skorije vreme to ne važi za sertifikovane servisere, mora se ići na obuku na jedno od par mesta u Evropi.

DODATAK: To ne važi za resertifikaciju svake godine, ali se, koliko je meni poznato, inicijalna obuka i sertifikacija moraju proći u jednom od par za to sertifikovanih trening centara u Evropi.

Post edited by: madamov, at: 2012/11/02 17:02

 Signature 

ACSP 10.10 - ACSP 10.9 - ACA 10.8 Mac Management - ACSP 10.8 -  ACSP 10.7 - ACSA 10.6

Profile
 
Posted: 02 November 2012 05:26 PM   [ # 42 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

Ovo nisam proverio, ali mislim da je inicijalna obuka bila u Beču.

A licencu ima tako što je prošao obuke, ispolagao testove.

Profile
 
Posted: 12 November 2012 02:42 PM   [ # 43 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  28
Joined  2012-08-06

Da kazem,znam jednog veoma dobrog korisnika ovog foruma i znam da je imao serious problems with iStyle…Isto je imo prasinu…odneo ga je ocistili…pa opet…pa opet…nisam siguran sta je posle bilo znam da kad su jedan serviser sa foruma i jos jedan sa foruma rekli da odnese kod nnjih njegov iMac..videli su da je displey ili nes nesecam se…bio izlepljen obicnom kineskom lepljivom trakom koja je jedva drzala to nesto…tako ja nikad nisam imao i nezelim da imam probleme sa iStyleom..To je to!

Profile
 
Posted: 13 November 2012 08:45 PM   [ # 44 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  25
Joined  2012-11-02

Pozdrav jabucilooo,

Prašina u ekranu se ne čsti u zvaničnim Apple servisima.

Ukoliko je internacionalna garancija važeća, menja se ceo display.

Iako sam na forumu ovde video kako može da se čsti prašina u ekrana,

ta procedura se u iStyle Servisu neće primenjivati jer je u direktnom konfliktu sa

Apple servisnom procedurom.

Profile
 
Posted: 25 November 2012 09:53 AM   [ # 45 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  28
Joined  2012-08-06

ServiceManager wrote:

Pozdrav jabucilooo,

Prašina u ekranu se ne čsti u zvaničnim Apple servisima.

Ukoliko je internacionalna garancija važeća, menja se ceo display.

Iako sam na forumu ovde video kako može da se čsti prašina u ekrana,

ta procedura se u iStyle Servisu neće primenjivati jer je u direktnom konfliktu sa

Apple servisnom procedurom.

jeste…Nisamsiguran ali je sigurno jedan korisnik secam se imao problema sa displayom a kad ga je odneo u i$hitle izlepili su ga tim sra*jima!!!

Profile
 
 < 1 2 3
3 of 3