Objective C ucenje
Posted: 13 May 2013 10:08 PM
Newbie
Rank
Total Posts:  2
Joined  2013-05-13

pozdrav svima
nov sam na forumu, mada odavno ga odavno pratim, pa rekoh da postavim koje pitanje..mozda dobijem odgovore koji me muce..
Zavrsio sa fakultet, od koga naravno nemam nista, nemam posao, 30 mi je god..sa mojim macbook-om se druzim vec par godina.Na drugarov predlog, koji je i sam programer, poceo sam da razmisljam o iOS developmentu i uopste programiranje na Mac-u..E sad, problem je u tome sto nikad nisam programirao, jedino znam Html i Css nesto.Koliko je reano da bi neko kao ja mogao da nauci sve to, u nekom razumnom vremenu, volje imam, i vremena imam..Od literature sam nabavio Objective C programming- The Big Nerd Ranch Guide i Programming in Objective C od S. Kotchan-a, kao i CS193P sa iTunesa.Eto, toliko za sada 😊

Profile
 
Posted: 13 May 2013 11:36 PM   [ # 1 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  663
Joined  2008-12-09

koji si fakultet zavrsio?

imas i dobre video tutorijale o objektnom C-u, mislim da sam imao jedan, malo ga isaltao na brzinu, i nije los, malo to , malo knjige i mnogo vezbanja i trebalo bi da da rezultate

video tutorijali su ti kao predavanja ...

sve na kraju zavisi od tebe, da li ces da se nadjes u tome, programiranju generalno

HTML i CSS nisu programski jezici, tako da je Objectiv C malo tezi ...

 Signature 

Apple 4 life

Profile
 
Posted: 13 May 2013 11:47 PM   [ # 2 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  2
Joined  2013-05-13

Hvala na brzom odgovoru 😊.Znam da Html i Css nisu jezici, spomenuo sam to onako, jer sam jedno vreme to ucio, znaimao se malo.Imam video predavanje sa Stanforda, mada sam procitao da ona podrazumevaju nekakvo pocetno poznavanje C ili obj C, bar malo.pa nisam jos poceo sa njima.Koje tutorijale preporucujes za pocetnika, ako znas neke?

Post edited by: dlukic, at: 2014/11/01 15:28

Profile
 
Posted: 14 May 2013 07:48 AM   [ # 3 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  7582
Joined  2005-04-28