< 1 2 3 4 5 > 
3 of 5
Nekoliko pitanja o imac-u (potrebna pomoc hitno!)
Posted: 22 December 2011 09:23 PM   [ # 31 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  507
Joined  2010-08-20

^
Zato ti i kazem jer je i dalje produktivan racunar i ima upotrebnu vrednost. Ti ces raditi na njemu i zaradjivati cak i da ti se opet pojavi prasina opet i tad imas racuna da je cistis sve dok taj racunar zaradjuje. Jesi se za*ebao sto nisi uzeo Apple Care nekako ali za ubuduce mislim da ce ti to biti za nauk.

Ako si u foto prici i dizajnu i pre press-u i sam znas da Mini i nije bas dorastao ozbiljnijim stvarima. Da me neko ne shvati pogresno super su ovi novi Mac Mini ali opet nije to-to za profesionalan posao.

Post edited by: nemesis, at: 2011/12/22 21:25

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i5 Quad &#63743;iPad 32GB &#63743;iPhone 4 32GB &#63743;iPod Touch 3G 32GB

Profile
 
Posted: 22 December 2011 09:39 PM   [ # 32 ]
Newbie
Avatar
Rank
Total Posts:  19
Joined  2011-12-13

Vidim da i ti imas (mozda i isti) Imac, da li su tvoja iskustva pozitivna sto se koriscenja tice?

 Signature 

TI SI SAMO GLUPI RADNIK!  😊[/b]

Profile
 
Posted: 22 December 2011 10:05 PM   [ # 33 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  507
Joined  2010-08-20

Pa ne u pocetku. Ja sam kupio svoj iMac u hvala bogu sada nepostojecem GlobeNet-u. I imao sam problema u pocetku sa ekranom od blagogo zutila pa do zujanja invertera ili cega vec jer nisu spojili kabal displeja sa inverterom kako treba. Tako da mi se racunar u pocetku setao po servisu jedno 4 puta i to sve zbog nezainteresovanosti servisera da srede problem jer su bili u fazonu to je nov racunar kako mozes da imas problema sa njim. Inace sve se to sredilo i ja uzeo Apple Care i sad me bas briga. Do pred kraj 2013 god imam garanciju tako mogu da pevam :D

Sad sve radi kako treba da ne cuje zlo i masina je bas ubica. RAM sam mu napucao do 16GB i nemogu da ti opisem kako dobro radi.

 Signature 

&#63743;iMac 27\\\" i5 Quad &#63743;iPad 32GB &#63743;iPhone 4 32GB &#63743;iPod Touch 3G 32GB

Profile
 
Posted: 23 December 2011 01:23 AM   [ # 34 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  479
Joined  2009-03-13

a sto lepo ne bi ako nista barem rekreativno okrenuo dezurnog trzisnog inspektora, ispricao mu celu pricu i trazio savet…meni je dti 2 puta spasio zivot i ustedeo mnooooogo nerviranja pre godinu dve, tada su ljudi iz trzisne inspekcije bili super ljubazni i veoma raspolozeni da njakaju bagru sa kojom sam imao problema…nista ne kosta, moze da bude mega korisno ako da neki rezultat, a i vrlo je zabavno 😊 😊 😊

 Signature 

¸.·´&#175;`·.´&#175;`·.¸¸.·´&#175;`·.¸>
.¸¸.·´&#175;`·.¸>

Profile
 
Posted: 23 December 2011 08:35 AM   [ # 35 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

Salezio imas PM

Profile
 
Posted: 23 December 2011 09:29 AM   [ # 36 ]
Newbie
Avatar
Rank
Total Posts:  19
Joined  2011-12-13

DuleNS wrote:

Salezio imas PM

Odgovorio Dule.

 Signature 

TI SI SAMO GLUPI RADNIK!  😊[/b]

Profile
 
Posted: 23 December 2011 10:59 AM   [ # 37 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Akaka u pravu si u smislu da to treba raditi. I meni bi bilo najdraze da covek to odradi i da mu uspe. Ali kao sto rekoh, ne samo da nema osnova za to, vec je jedino sto moze da se dokaze, da kompjuter nije prijavljen u servisni sistem, sto je obavezno po apple misljenju, ali nije protokol u koji bi se trzisna uopste mesala. Tako da u njihovim ocima, on ne bi imao cak ni taj osnov kako da dokaze. U prevodu, zajeban je, i ne moze nista da uradi po tom pitanju. Barem koliko ja vidim. :(

Profile
 
Posted: 23 December 2011 05:34 PM   [ # 38 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  479
Joined  2009-03-13

ma ne vidi jasno mi je da je situacija stvarno odvratna, ali mozda postoji nada da mu kazu nesto pozitivno, jbem mu mater ja bih za 2200 jure pokusao da ih sameljem, plus sto apsolutno svima, da izvinete svi, idu na qurac zbog svog mega bahatog ponosanja…ja bih za pocetak pozvao smrde i pitao ih zasto su mi lose uradili popravku u garantnom roku, da sam odneo u drugi servis i da su ljudi utvrdili sta su utvrdili i narvno zasto je cist dosije u GSP-u, pa ono sta cemo sad, jel treba da zovem trzisnu, advokata i tako to…who dares wins 😊

 Signature 

¸.·´&#175;`·.´&#175;`·.¸¸.·´&#175;`·.¸>
.¸¸.·´&#175;`·.¸>

Profile
 
Posted: 23 December 2011 06:00 PM   [ # 39 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Da, to stoji.
Ukoliko covek zeli da to radi, svakako neka na vrati do nas, da poprica sa Pedjom. Ja bih mu samo naglasio (a i pedja ce) da sem ukoliko zakljuci da ima potrebe, da ne spominje macolu.

Neka kaze samo da mu je racunar otvarao ovlasceni apple servisER i rekao mu sve to.
Tek ako bas mora neka spominje nas, posto svi znamo ko je tu na vrhu piramide, ko sme da ima nestrucno osoblje koje te prevari, a moze ostalima da napravi debele probleme. :(

Profile
 
Posted: 23 December 2011 10:58 PM   [ # 40 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

OK sada posle cele price ja imam jedno pitanje…
Recimo kupim AppleCare na neki nacin, posto ni to iz Srbije nije kako bi trebalo da bude, i iMac mora na popravku za 2 god. naprimer. Gde da ga nosim ?

Da li mora da bude iStyle ili moze i Macola?

Ko je tu ovlasceni, premium ili sta vec? Nadam se da iStyle nije jedini…

Profile
 
Posted: 23 December 2011 11:43 PM   [ # 41 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1880
Joined  2007-08-04

Jbga, Libanac je Bog i Batina:S
A lično i sam sve veći skeptik da se sa novim Apple mašinama može dobiti best value for the money. Nije to više kvalitet od pre par godina.

Profile
 
Posted: 24 December 2011 12:10 AM   [ # 42 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Evo dule kako to ide:

Da bi postao ‘Authorized Service Provider’ moras da ispunis gomilu uslova vezanih za radni prostor i opremu, i povrh svega, samo ljudi sa ‘Apple Certified Macintosh Technician’ sme da pipne tvoju masinu. Ukoliko je bilo ko drugi otvori, bilo da si to ti ili ja (radnik); odmah gubis garanciju, a ja posao.


Bottomline:
Ovlasceni Serviser je jedini ko sme da dira racunare.
Ovlasceni Servis je onaj servis koji ce od apple da dobije pare za te popravke, kao i rezervne delove.

Tako to funkcionise u srecnijim zemljama.

Uvoznik i distributer za celu jugoistocnu evropu je firma APCOM, i iStyle je njihova firma. Kod nas, zapravo u svim exyu zemljama (sem slovenije) ne postoji ni jedan covek sa ACMT certifikatom -> sem naseg servisera iz Macole, Milosa. Trenutno u Srbiji postoji samo jedan servis, kome je isti taj APCOM dodelio ‘Authorized Service Provider’ status. Tojest samo jedan servis u koji ti mozes da odneses nesto sto je pod garancijom. Cak kada nama u Macolu stigne racunar pod garancijom, mi ga saljemo kod njih.
Mi smo za sada smo servis, koji ima coveka koji zna svoj posao, i ima debelo placenu diplomu koja to dokazuje. On sme da otvara racunare pod garancijom, jer je serviser, ali ne moze nista da im uradi, jer nasem servisu apple nista nece platiti za to, niti bi nam dali rezervne delove ako treba zamena da se odradi, sve dok ne postanemo Ovlasceni Servis.
Mi smo prijavili aplikaciju da postanemo ovlasceni servis, i ispunili sve zahteve koje apple postavlja za servis. Nazalost kako APCOM poseduje jedini servis, a oni mogu da nam odobre ili ne odobre aplikaciju, prosli smo kao srbija pred savetom EU -> pomereni za kasnije. Toliko imam da kazem oko servisa za sada. Svakako cemo pokusati da ucinimo nesto po tom pitanju, ali za sada je jos uvek period cekanja.


E, sad deco, pitanja?
Kako to neko sme da servisira racunare, a da nema certifikat?
Kako to da postoji OVLASCENI servis koji nema servisere?
Kako to da apple ne kontrolise sta se desava ovde?
Kako to da je coveku ciscen ekran, ako je apple propisao IZRICITO da se ekran menja ako je pod garancijom?
Kako to da su sve firme sem Macole i iStyle nestale (ili se zatvaraju) poslednjih godina, i zasto neki ljudi iz njih sada rade u iStyle?
Kako to da su firme koje nisu (dok su postojale) ispunjavale vecinu uslova za ‘Premium Reseller’, dobijale isti od APCOMA, sve zajedno sa nabavnim popustom od 18%?

Ovo ostavljam masti na volju.


Kratak odgovor dule: za sada si primoran da ides u istyle. (ne zadugo iskreno se nadam).
Ja se nadam da ce ukoliko se ovo produzi, Pedja i Pop poslati istu aplikaciju jedinom telu van APCOMA koje sme da nam dodeli titulu, Kupertino.

Profile
 
Posted: 24 December 2011 12:33 AM   [ # 43 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  535
Joined  2010-06-20

Svakako, da NAPOMENEM sto se tice poslednje poruke:

Sve sto nije navedeno kao direktna cinjenica, je moje licno misljenje ili zakljucak. Ja se trudim da kada god pisem budem nepristrasan, i da dajem proverene informacije, ali ukoliko negde gresim, molim vas ispravite me.

Pod navedenim prvenstveno mislim na odeljak sa pitanjima koji izrazava moju licnu zabrinutost, i na razloge zasto Macola nije dobila servisni sertifikat. Takodje i poslednja recenica izrazava moju licnu nadu, naglasavam da ja stvarno ne znam da li oni nesto tako planiraju, ili uopste da li je moguce potpuno preskociti APCOM u tome.

Nadam se da jeste.

Takodje da dodam, nas servis trenutno sme da radi sa racunarima koji nisu od garancijom, odnosno racunarima gde musterija placa popravku.

Post edited by: Marko Mitranic, at: 2011/12/24 00:38

Profile
 
Posted: 27 December 2011 09:47 PM   [ # 44 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  663
Joined  2008-12-09

jel moze ovako nesto da se desi i kod nas, imas garanciju 2 god. a nista ti ne kazu

‘Epl’ kažnjen zbog nepoštovanja potrošača

 Signature 

Apple 4 life

Profile
 
Posted: 27 December 2011 10:07 PM   [ # 45 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

marelli wrote:

jel moze ovako nesto da se desi i kod nas, imas garanciju 2 god. a nista ti ne kazu

‘Epl’ kažnjen zbog nepoštovanja potrošača

Kod nas se svi pocesu po glavi i kazu ‘pa Apple daje garanciju od 1 godinu, pa je i kod nas garancija 1 godinu’.

Medjutim ja sam dobio informaciju da je 2 godine i to je to. Kaze ‘Mogu oni da pisu sta hoce, ali vi imate 2 godine garancije’

Profile
 
 < 1 2 3 4 5 > 
3 of 5
‹‹ Apple i mrtvi pikseli      MB Pro scratch ››