Tako je, samo nema potrebe da budeš tako sarkastičan i drzak… iStyle u Srbiji je daleko od apple store-a, tako da nije baš pametno da daješ ljudima informacije koje nisu tačne.
Tako je, samo nema potrebe da budeš tako sarkastičan i drzak… iStyle u Srbiji je daleko od apple store-a, tako da nije baš pametno da daješ ljudima informacije koje nisu tačne.
Najblize Apple Store u SR, HR, SL, RO, SL, MK… je iStyle.
izvinjavam se, progrešno sam napisao, pričali smo o ovlašćenom servisu i prodavnicama, pa sam zato napisao APR. Mislio sam na ASP. Iskoristi taj isti link, pa pronađi ovlašćene servise u srbiji.
Kako nenaplaćuju kada je računar u garanciji i kako mogu da menjaju HDD ako je u Replacement Program-u?
mikenziyu wrote:
Izvini, došlo mi je još jedno pitanje:
Zašto Macola donosi Apple uređaje njima na servis ako iStyle Servis nije ASP?
Evo ti odgovor. Neki iStyle, evropski (ako već ne svi koji su u EU, jer pretpostavljam da je tamo rigoroznija kontrola i od strane EU i od strane Apple-a, jer se tamo radi o milionima prometa za razliku od nas); ima ASP status. Pa onda sve što ide za garanciju Apple proizvoda se vuče preko tog iStyle-a i tog ACMT čovjeka, jer iStyle-ova ima brdo po jEvropi. Sve ostalo je bez licence. Očgledno im se kod nas gleda kroz prste. Nijedan od dva zaposlena u servisu u iStyle-u u Ušću nema sertifikat.
Macola im nosi zato što Apcom/Apple Srbija tako kaže. Ako ne odnese, ne priznaje se garancija, jer nemaju ASP status, ili mušterija plaća servis koji Macola uradi.
Evo ti odgovor. Neki iStyle, evropski (ako već ne svi koji su u EU, jer pretpostavljam da je tamo rigoroznija kontrola i od strane EU i od strane Apple-a, jer se tamo radi o milionima prometa za razliku od nas); ima ASP status. Pa onda sve što ide za garanciju Apple proizvoda se vuče preko tog iStyle-a i tog ACMT čovjeka, jer iStyle-ova ima brdo po jEvropi. Sve ostalo je bez licence. Očgledno im se kod nas gleda kroz prste. Nijedan od dva zaposlena u servisu u iStyle-u u Ušću nema sertifikat.
Zar ne ide sve kompletno preko HU?
Nekoliko pitanje za upucene:
Kada bilo sta od  ode u iStyle na servis, kako to Apple vidi?
Kao da je popravljen u Srbiji ili u Madjarskoj?
Kao da nije popravljan uopste?
To je pitanje na koje (lično mislim) niko odavde ne može da ti da odgovor.
Kuda i preko koga tačno ide - nije toliko bitno. Ono što jeste bitno je čnjenično stanje stvari:
1. iStyle Srbija NIJE ASP, odnosno sam iStyle Srbija nema taj status.
2. Nijedan zaposleni u iStyle Srbija nema ACMT certificate neophodan za obavljanje serviserskog posla kojim se bavi.