< 1 2 3 > 
2 of 3
iMac 1TB Seagate Hard Drive Replacement Program
Posted: 01 November 2012 01:18 PM   [ # 16 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

@Dule

Tako je, samo nema potrebe da budeš tako sarkastičan i drzak… iStyle u Srbiji je daleko od apple store-a, tako da nije baš pametno da daješ ljudima informacije koje nisu tačne.

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 01 November 2012 01:34 PM   [ # 17 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

cika_kosta wrote:

@Dule

Tako je, samo nema potrebe da budeš tako sarkastičan i drzak… iStyle u Srbiji je daleko od apple store-a, tako da nije baš pametno da daješ ljudima informacije koje nisu tačne.

Najblize Apple Store u SR, HR, SL, RO, SL, MK… je iStyle.

Nije netacna informacija.

Profile
 
Posted: 01 November 2012 01:37 PM   [ # 18 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  7
Joined  2012-11-01

Koliko ja znam iStyle je APR, što znač da Apple Premium Reseller i to je odmah ispod Apple radnje što se tiče hijerarhije.

A Macola je Solution Expert, što je ispod Apple Store-a, a i APR-a što se tiče hijerarhije.

Pa ako poštujemo Macolu, a poštujemo, onda moramo i iStyle.

Ne može ili, ili.

Da se vratim na program zamene, ne vidim šta je sporno u celoj prič.

Odnese se iMac na dijagnostiku, potvrdi se da je HDD u programu zamene, sačeka se nov, zameni se i to je to?

Ako je neko imao loša iskustva u zameni HDD u programu zamene neka kaže.

Ne interesuje me da pretražujem forume, čtam o baterijama i prodavcima, interesuje me samo ova informacija.

Profile
 
Posted: 01 November 2012 01:41 PM   [ # 19 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

mikenziyu wrote:

Koliko ja znam iStyle je APR, što znač da Apple Premium Reseller i to je odmah ispod Apple radnje što se tiče hijerarhije.

A Macola je Solution Expert, što je ispod Apple Store-a, a i APR-a što se tiče hijerarhije.

Pa ako poštujemo Macolu, a poštujemo, onda moramo i iStyle.

Ne može ili, ili.

Da se vratim na program zamene, ne vidim šta je sporno u celoj prič.

Odnese se iMac na dijagnostiku, potvrdi se da je HDD u programu zamene, sačeka se nov, zameni se i to je to?

Ako je neko imao loša iskustva u zameni HDD u programu zamene neka kaže.

Ne interesuje me da pretražujem forume, čtam o baterijama i prodavcima, interesuje me samo ova informacija.

Cela prica oko zamene je dosta sveza. Najbolje bi bilo da nazoves direktno iStyle ili Apcom i da vidis sa njima kakve informacije imaju.

Profile
 
Posted: 01 November 2012 01:44 PM   [ # 20 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

iStyle NIJE APR… To što su oni sami sebe prozvali tako ne znač ništa.

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 01 November 2012 02:00 PM   [ # 21 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  7
Joined  2012-11-01

Izvini druže,

Poštujem tvojih 2600+ postova ali:

https://locate.apple.com/uk/en/sales/?a=Belgrade&pt=4&x=0&y=0

Tu imaš iStyle i stoji Premium pored naziva, a dole u dnu objašnjenje šta znač premium, a ima i Macola naravno.

I ovo je naravno link sa apple sajta.

Profile
 
Posted: 01 November 2012 02:07 PM   [ # 22 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

mikenziyu wrote:

Izvini druže,

Poštujem tvojih 2600+ postova ali:

https://locate.apple.com/uk/en/sales/?a=Belgrade&pt=4&x=0&y=0

Tu imaš iStyle i stoji Premium pored naziva, a dole u dnu objašnjenje šta znač premium, a ima i Macola naravno.

I ovo je naravno link sa apple sajta.

Bas tako [img size=386]http://www.macserbia.org/components/com_simpleboard/uploaded/images/565dd9857762ad5e5c7ae392a35ee34c.png[/img]

Post edited by: DuleNS, at: 2012/11/01 14:07

Profile
 
Posted: 01 November 2012 02:13 PM   [ # 23 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

izvinjavam se, progrešno sam napisao, pričali smo o ovlašćenom servisu i prodavnicama, pa sam zato napisao APR. Mislio sam na ASP. Iskoristi taj isti link, pa pronađi ovlašćene servise u srbiji.

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 01 November 2012 02:29 PM   [ # 24 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  7
Joined  2012-11-01

A kako onda poručuju delove?

Kako nenaplaćuju kada je računar u garanciji i kako mogu da menjaju HDD ako je u Replacement Program-u?

Profile
 
Posted: 01 November 2012 02:36 PM   [ # 25 ]
Newbie
Rank
Total Posts:  7
Joined  2012-11-01

Izvini, došlo mi je još jedno pitanje:

Zašto Macola donosi Apple uređaje njima na servis ako iStyle Servis nije ASP?

Profile
 
Posted: 01 November 2012 03:09 PM   [ # 26 ]
Administrator
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  3201
Joined  2005-05-07

Oba pitanja su za iStyle…

 Signature 

———————————————————————————————-
MacBookPro16,1
iPhone 13Pro

Profile
 
Posted: 01 November 2012 04:43 PM   [ # 27 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

http://www.istyle.eu/rs/servis/

Meni ovo dovoljno 😊

Na mapi nas nema, a ionako nas kada je Apple u pitanju skoro nigde nema.

Post edited by: DuleNS, at: 2012/11/02 07:32

Profile
 
Posted: 02 November 2012 08:46 AM   [ # 28 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

mikenziyu wrote:

A kako onda poručuju delove?

Kako nenaplaćuju kada je računar u garanciji i kako mogu da menjaju HDD ako je u Replacement Program-u?


mikenziyu wrote:

Izvini, došlo mi je još jedno pitanje:

Zašto Macola donosi Apple uređaje njima na servis ako iStyle Servis nije ASP?


Evo ti odgovor. Neki iStyle, evropski (ako već ne svi koji su u EU, jer pretpostavljam da je tamo rigoroznija kontrola i od strane EU i od strane Apple-a, jer se tamo radi o milionima prometa za razliku od nas); ima ASP status. Pa onda sve što ide za garanciju Apple proizvoda se vuče preko tog iStyle-a i tog ACMT čovjeka, jer iStyle-ova ima brdo po jEvropi. Sve ostalo je bez licence. Očgledno im se kod nas gleda kroz prste. Nijedan od dva zaposlena u servisu u iStyle-u u Ušću nema sertifikat.

Macola im nosi zato što Apcom/Apple Srbija tako kaže. Ako ne odnese, ne priznaje se garancija, jer nemaju ASP status, ili mušterija plaća servis koji Macola uradi.

Jel’ sad jasnije?

Pozdrav.

Djole

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
Posted: 02 November 2012 09:18 AM   [ # 29 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  245
Joined  2008-08-26

castor wrote:

Evo ti odgovor. Neki iStyle, evropski (ako već ne svi koji su u EU, jer pretpostavljam da je tamo rigoroznija kontrola i od strane EU i od strane Apple-a, jer se tamo radi o milionima prometa za razliku od nas); ima ASP status. Pa onda sve što ide za garanciju Apple proizvoda se vuče preko tog iStyle-a i tog ACMT čovjeka, jer iStyle-ova ima brdo po jEvropi. Sve ostalo je bez licence. Očgledno im se kod nas gleda kroz prste. Nijedan od dva zaposlena u servisu u iStyle-u u Ušću nema sertifikat.

Zar ne ide sve kompletno preko HU?

Nekoliko pitanje za upucene:

Kada bilo sta od &#63743; ode u iStyle na servis, kako to Apple vidi?
Kao da je popravljen u Srbiji ili u Madjarskoj?
Kao da nije popravljan uopste?

Profile
 
Posted: 02 November 2012 09:57 AM   [ # 30 ]
Sr. Member
Avatar
RankRankRankRank
Total Posts:  1028
Joined  2007-03-14

To je pitanje na koje (lično mislim) niko odavde ne može da ti da odgovor.

Kuda i preko koga tačno ide - nije toliko bitno. Ono što jeste bitno je čnjenično stanje stvari:
1. iStyle Srbija NIJE ASP, odnosno sam iStyle Srbija nema taj status.
2. Nijedan zaposleni u iStyle Srbija nema ACMT certificate neophodan za obavljanje serviserskog posla kojim se bavi.

 Signature 

It’s the ride that matters, not the bike…

Profile
 
 < 1 2 3 > 
2 of 3