Pošto sam poslije posla morao do grada, odlučo sam se na brzinu da svratim do Galerije 12, ne bi li dobi okoju informaciju glede problema sa flek(ic)ama na ekranu ljubimca.
Situacija je slijedeća - zamijeniće mi ekran. Dogovorio sam se sa čovjekom da mu pošaljem sliku deformacije, što kaže da je dovoljno, a ako nije, spakovaću se sa mašinom i otići do njih. Mašina ne mora da bude kod njih dok ekran ne stigne, već kad stigne ekran ja odnesem mašinu i mašina tamo provede samo dok se ekran ne zamijeni.
Ovi naši kažu da mijenjaju ekrane u garanciji i da Apple care kupljen vani važi, mada se može desiti da traže račun kao proof of purchase za Apple Care…
Vratiše mi vjeru u Apple, koja je malčce bila poljuljana, ali i dokazaše na određeni načn da je, barem ovaj tip problema, ako već ne i svi ostali, samo pitanje stručnosti i volje onoga koji radi u Apple shop-u, centru, ...
Mada opet, da mi nisu rekli da će mi zamijeniti ekran, otišao bi tamo i uzeo im MacPro-a što stoji do vrata… :evil: :evil: :evil:
A sve mi se čni da će MacPro uskoro da sleti kod mene…

